درمان پیشنهادی پزشکی چین برای کراتینین 2.9 در مرحله 3 CKD

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

درمان پیشنهادی پزشکی چین برای کراتینین 2.9 در مرحله 3 CKD

"میزان کراتینین پدر من 2.9 است، لطفا داروهای کاهش کراتینین و احتیاط را مطرح کنید." برای اصلاح مرحله 3 CKD از ریشه، ما پیشنهاد داریم که درمان طب چینی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بیماری مزمن کلیه به معنی از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه است. در مرحله 3 CKD، سطح کراتینین بالا میرود که کمتر از 50٪ از عملکرد کلیه وجود دارد. هنگامی که کلیه عملکرد کافی نیست، کلیه ها نمی توانند به طور موثر سموم در رگ های خونی را حذف کنند. توکسین ها در خون و سلول های خون انباشته می شوند و سبب آسیب جدی به سیستم خون و سپس سایر ارگان ها می شوند و منجر به عوارض جدی نظیر آلودگی خون، اختلالات ایمنی، دیس لپیدمی، آسیب های کبدی و نارسایی کلیه می شود.

مرحله CKD مرحله 3 یک فاکتور کلیدی است که درمان به موقع و موثر می تواند کمک به سرکوب آسیب کلیه، محافظت از عملکرد کلیه و کاهش کلسترول کراتینین 2.9.

تمرکز درمان باید ابتدا سموم در بدن و سلول های کلیه را پاک کند، و سپس داروها می توانند نقش خود را بازی کنند. درمان با سم زدایی درمان طب طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است که کمک می کند تا بهبود شرایط کلیه، انتشار سموم خون از سلول های خونی و تعمیر کلیه های آسیب دیده.

این کمک می کند تا بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از طریق کاهش داروهای هورمونی، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود شرایط زندگی خود را از بیماری کلیوی خلاص شوید. درمان درمان سیستماتیک است، از جمله بسیاری از طب سنتی چینی مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، حمام دارویی، درمان طب سوزنی، و ایمونوتراپی و غیره.

بدون درمان به موقع، مرحله 3 CKD به راحتی به مرحله 4 بیماری کلیوی تبدیل می شود. در موارد شدید، می تواند بیماری کلیوی و حتی بیماری های مرگبار را در مرحله پایانی ایجاد کند. بنابراین، درمان بیماری مزمن کلیه باید به زودی و نه بعدا گرفته شود.

آیا مرحله 3 CKD و سطح کراتینین بالا دارید؟ اگر شما علاقه مند به درمان طب چینی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/6004.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان پیشنهادی پزشکی چین برای کراتینین 2, 9 در مرحله 3 CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.